1 maand Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liza Heinen - WaarBenJij.nu 1 maand Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liza Heinen - WaarBenJij.nu

1 maand Australië!

Blijf op de hoogte en volg Liza

09 Januari 2014 | Australië, Sydney

Hai people!
Hier weer n update van mn ervaringen in het geweldige Australië!
Inmiddels alweer een maand weg van het koude kikkerlandje volg ik gewoon heerlijk mijn eigen weg en bezoek ik alle stranden en clubs die er maar te vinden zijn! Met de mensen,muziek en de Goon (4 liter wijn in een zak voor 10 Dollar) heb ik de tijd van mn leven!

Eenmaal weer teruggekomen te zijn in Sydney om kerst en oud en nieuw te vieren (wat totaal anders verliep dan verwacht) heb ik toch echt wel een super tijd gehad! Eerlijk gezegd beter dan verwacht. Wat heb ik veel geweldige mensen leren kennen! Ik kan toch wel zeggen vrienden voor het leven.

Na het geweldige vuurwerk gekeken te hebben in een park met (natuurlijk) uitzicht op de Darling Harbour Bridge en met de mensen die ik weer terug zag van de introweek wist ik dat ik hier goed zat. Mn hostel is goed, mn gevoel is goed en mn omgeving is goed. Wat wil je nog meer! 2014 is knallend begonnen.

Wat ik wel wennen vind, is dat je hele goede banden op bouwd met mensen om je heen maar dat dat helaas maar voor een bepaalde tijd is. Zo slaap je in een keer met twee andere wildvreemde in je kamer en moet je toch eerlijk gezegd je moed een beetje bij elkaar rapen om "weer" jezelf leuk voor te stellen en een praatje maken. Want ja als je niks zegt heb je jezelf er alleen maar mee. Na steeds het afscheid van je roommates is het is in zo'n geval echt ideaal dat bijna iedereen facebook heeft en zo in 'touch' blijft met de reiservaringen van anderen.

Zondag vertrek ik vanuit mijn hosteltje genaamd Captain Cook "ahoy mate!" naar Coffs Harbour, plaats tussen Sydney en Brisbane, om hier toch maar eens aan het werk te gaan! Jeetje wat is Australië duur en wat is een creditcard leeuk!! Ik hoop in Coffs Harbour als farmworker aan de slag te gaan en de outback te ontdekken, het echte Australische leven. Hier probeer ik wat centen te verdienen om vervolgens door te reizen naar het middelpunt van Aus: Alice Springs om de wereldberoemde Uluru mountain te bezichtigen...hier kijk ik heel erg naar uit! Afgelopen met dat feesten! (vooruit voor eventjes dan ;) )

Ik houd jullie op de hoogte van mn ervaringen in het volgende plaatsje Coffs Harbour!

Greetz and hugs!


  • 09 Januari 2014 - 16:31

    Astrid:

    Wat een heeeeeeeerlijk verhaal Lies!!! Ik zit hier gewoon met je mee te genieten, superenthousiast geschreven. Leuk dat je het zo naar je zin hebt en hoe herkenbaar het steeds opnieuw vrienden maken en het steeds weer afscheid nemen, ik kon dr niet aan wennen hoor. Maargoed have funnnnn en miss kan je op die farm ook wel een beetje feesten. Zoniet kan je altijd nog proberen om op een wijnboerderij te gaan werken ;) Xx

  • 09 Januari 2014 - 17:32

    Melissa:

    Lieve Liza,


    Wat super voor je zeg! wat ben ik blij dit allemaal te horen! ik mis je enorm! maar ben zoo blij voor je dat alles zo super verloopt nie! volop genieten meid! succes met je volgende nieuwe ervaring je werk! dikke kus uit het bruisende wijchen! ik mis je!
    xxx Melissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

DownUnder!

Bijna is het zover! #EXCITING!

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Het reizen kan beginnen!

20 Januari 2014

Coffs Harbour

09 Januari 2014

1 maand Australië!

17 December 2013

Melbourne!

08 December 2013

First day in Amazing Australia
Liza

Actief sinds 30 Nov. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 3303

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 19 Juni 2014

DownUnder!

19 April 2011 - 30 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: