First day in Amazing Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liza Heinen - WaarBenJij.nu First day in Amazing Australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liza Heinen - WaarBenJij.nu

First day in Amazing Australia

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Liza

08 December 2013 | Australië, Sydney

Na goed afscheid genomen te hebben van familie en vrienden en nog voor mijn vlucht mijn buik kunnen voleten met pepernoten kon mijn reis beginnen!
Van Amsterdam naar Dubai (6 uur) en van Dubai naar Sydney (11.45 uur) konden we eindelijk landen, Sydney was een geweldig uitzicht vanuit het vliegtuig in het donker!

Ik ontmoette mijn reisgenoten op het vliegveld van Sydney 2 jongens en 1 meid, allemaal rond mijn leeftijd, met deze mensen ga ik morgen mijn intoweek beginnen.. ik kijk daar super naar uit! Vandaag stond ik samen met n reisgenoot al om 8 uur op... ik zou niet weten waar die jetleg is gebeven, we hebben het ontbijt opgezocht en hebben natuurlijk niet stilgezeten, we hebben n hele sydney tour gedaan maar natuurlijk moet er altijd zoiets bij mij gebeuren dat mn slippers kapot gaan... iedereen heeft voor 15 min. Moeten uitkijken naar "flipflop shops" en jaja met resultaat! We konden onze tour voortzetten ;)
Ook hebben we vandaag de Oprah House gezien en the Harbour bridge, wat n geweldige plek! Nou ik begin nu al half in slaap te vallen dus laat mn verslagje even hierbij. Tot het volgende verslag!
Xx!

  • 14 December 2013 - 22:26

    Pieter & Jose:

    zat. 14dec.2013 t.22:30 uur Netherlands.
    Hoi Liza, ben je al een beetje gewent aan de andere kant van de aardbol ? ik begreep dat de opvang niet was wat je er van zou mogen verwachten, jammer. Ben vandaag even bij Opa geweest toevallig was je vader er ook nog een verse haring verorbert die erg goeds smaakte (als je er van houd natuurlijk) hee Liza zit uum op en geniet van alle nieuwe avonturen.
    we volgen je via deze moderne media.
    Hartelijke groet,
    Pieter & Jose xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

DownUnder!

Bijna is het zover! #EXCITING!

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Het reizen kan beginnen!

20 Januari 2014

Coffs Harbour

09 Januari 2014

1 maand Australië!

17 December 2013

Melbourne!

08 December 2013

First day in Amazing Australia
Liza

Actief sinds 30 Nov. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 3320

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 19 Juni 2014

DownUnder!

19 April 2011 - 30 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: