Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Liza Heinen - WaarBenJij.nu Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Liza Heinen - WaarBenJij.nu

Melbourne!

Blijf op de hoogte en volg Liza

17 December 2013 | Australië, Melbourne

Dag Allemaal!
Gisterochtend om 08.00 uur ben ik na een lange busrit (12 uur) vanuit Sydney aangekomen in Melbourne, gelukkig had ik al een hostel geboekt voordat ik Sydney verliet. De hostel was maar 5 min lopen van waar ik aankwam maar ik kon me pas inchecken om 14.00 uur! Ik kon wel mn backpack achterlaten in een deur met slot ;) maarja wat moest ik die 6 uur doen!! Nou ik heb een stadswandeling proberen te maken maar ik was al snel verdwaald en had er ook helemaal geen zin in haha, na een paar keer terug op de goede route gekomen te zijn heb ik besloten om wat te eten te halen en in het park neer te ploffen waarna ik al snel in slaap viel. Toen ik wakker werd hoefde ik nog maar 1 uurtje tijd te vullen (ik vraag me af hoe mensen me hebben zien liggen want ik lag in een heel gekke positie toen ik wakker werd) YOLO!

Eindelijk ik kon inchecken maar wat een shit hostel de mensen waren heel onvriendelijlk en ze hebben nog nooit van isolatie gehoord, jeetje midden in de nacht werd ik wakker en dacht dat er een flinke storm aan de gang was... wat bleek er reed een tram al piepend en een metro (bovenlangs) al krakend op het zelfde moment langs de hostel de rijden, gelukkig was ik niet de enige die bijna het hoofd stootte tegen het bed van de bovenburen. Gelukkig had ik maar voor 1 nacht geboekt en kon ik me al lekker om 09.00 uur ' sochtends weer uitchecken en op zoek naar n ander hostel, ik had via via te horen gekregen dat er in de bibliotheek gratis wifi was dus ben ik daar voor een paar uur neergestrand en heb een hostel kunnen vinden waar ik al om 13.00 uur in kon checken (t gaat steeds beter) tot die tijd ben ik weer lekker in het park gaan chillen en heb ik een bruiloft gevolgd, gewoon omdat ik daar zin in had.

Nu zit ik lekker te typen in een echt chill hostel named: The nunnery.. ja ja goed geraden het was vroeger een kloostertje. Ik heb hier dan ook gelijk voor drie nachten geboekt. De komende dagen ga ik The Great Ocean Road bezoeken en The pinquin Parade ... afgelopen zaterdag ben ik naar de Blue Montains en The Three Sisters geweest, dat was echt breath taking!

Ik hoop de foto's vandaag nog te kunnen uploaden ;)

Veel liefs!!!

  • 17 December 2013 - 08:55

    Anouk:

    He lies!
    Leuk om wat te horen.
    Beetje balen van de hostel maar ben super benieuwd na je foto's
    Geniet ervan meid! ^^,

  • 17 December 2013 - 08:59

    Sharon:

    Liesss!! K heb je gevonden hoor! ;)
    Zo te lezen vermaak jij je wel daar aan de andere kant vd wereld!
    Lekker genieten meissie en ik ga je volgen via deze site hoor! Ben benieuwd naar je foto's!
    Xx

  • 17 December 2013 - 09:22

    Ineke Van Husen:

    Hoi Lisa, geweldig al die reiservaringen. Ik kijk met spanning uit naar het vervolg.
    Groetjes, Ineke

  • 17 December 2013 - 10:16

    Linda:

    Ey lies!
    Leuk om te lezen wat je an de andere kant van de wereld allemaal doet. Echt geweldig hoor!
    Om jaloers op te worden! Geniet er lekker van. Ben alweer benieuwd naar je volgende verhal!
    Xxx

  • 17 December 2013 - 10:28

    Monique Rutten:

    Leuk!! (l)

  • 17 December 2013 - 19:47

    Pieter En Jose:

    Hoi Liza,
    Nou meisie je maakt in een korte tijd al veel mee. Heb via Susanne de foto s kunnen bekijken. Geweldig zeg,
    je eerste kennismaking met een kangeroe. In korte tijd ook al veel gezien.
    Heb je al leuke mensen ontmoet met wie je een stukje samen kunt reizen?
    Hier staat inmiddels de kerstboom, en hoor je de hele dag kerstmuziek.
    Ook weer gezellig. Liza we blijven je volgen, tot het volgende bericht,
    dikke knuffel xxx Pieter en Jose.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

DownUnder!

Bijna is het zover! #EXCITING!

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2014

Het reizen kan beginnen!

20 Januari 2014

Coffs Harbour

09 Januari 2014

1 maand Australië!

17 December 2013

Melbourne!

08 December 2013

First day in Amazing Australia
Liza

Actief sinds 30 Nov. 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 3313

Voorgaande reizen:

06 December 2013 - 19 Juni 2014

DownUnder!

19 April 2011 - 30 Augustus 2011

Stage

Landen bezocht: